Известие

Collapse
No announcement yet.

Сажди от ауспуха

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сажди от ауспуха

    Колеги, досега никога ги е нямало, но ми се наложи да отида до София по служебна работа. Отказах Партнера на шефа разбира се и взех някоя стотинка за бензин. Естествено заредих от Еко Рейсинг 100 до горе и тръгнах. По магистралата от Бургас до София рядко падах под 160. През повечето време - 180. На връщане същата работа, поради голямото обикаляне заредих още веднъж до горе от същия бензин в София и още веднъж - пак от Еко - Сливен. Два дни по-късно - едва днес, забелязвам едни сажди като косми от ауспуха. Малко съм притеснен, защото ми изгори около литър масло, заради високите обороти предполагам. Но за саждите... някакви идеи от какво може да са?? Досега съм карал с боклуци - 95Н от Лукойл.Да не би с хубавия бенз да се е продухал мотора нещо?? Или колекторите?? Или е нещо лошо??
    Притеснен съм малко..
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

  • #2
    надали е от хубавия бензин по простата причина че най-лошия в Бургас е най-хубав от тези в останалите градове. Ако земеш да заредиш в Пловдив колата ти ще се откаже от тебе, чесно
    landikar
    Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара......

    Comment


    • #3
      Маслото....и на мен Мотул-а например ми го харчеше на дълъг път само.... 1000км около 200-300мл ако съм я тероризирал много.... градско почти не го пипа...

      Саждите....наистина може да е от по сериозното каране и ауспусите да са се "позачистили" просто.... но все пак някой специалист може да сподели също...
      Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

      Comment


      • #4
        Проблема ти е в изпускателната система. Провери въздушен филтър, крайно гърне, тръби и т.н.
        "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Катализатор имаш ли още?

          Първоначално публикувано от TaNo
          надали е от хубавия бензин по простата причина че най-лошия в Бургас е най-хубав от тези в останалите градове. ...
          Ти да не бачкаш в лукойл?
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #6
            Катализатор има. В какво състояние е не се знае. След по-обстоен преглед установих, че част от тези сажди са всъщност азбестова вата от гърнетата. Явно съм ги пораздухал при високата скорост. Казаха ми, че не е проблемно.
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от b_angelov
              Катализатор има. В какво състояние е не се знае. След по-обстоен преглед установих, че част от тези сажди са всъщност азбестова вата от гърнетата. Явно съм ги пораздухал при високата скорост. Казаха ми, че не е проблемно.
              И аз така си мислех
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #8
                Според мен трябва да махнеш катализатора. Аз така направих на Спайдера, защото с Капата ми съсипа живота докато разбера, че е запушен и прегрява ламбда сондата. Махнах го и колата буквално полудя-имам чувството, че качи 15-20 коня. Ако колата е над 120 000 със сигурност е запушен. Фабрично смяната я дават 80-90 000.

                Comment


                • #9
                  И аз искам да го махна, ама някой хора ме съветват да не го правя. Други казват "давай"... Хич не ми е ясна операцията, какво гърне се слага, колко струва... или те ще ми платят за съдържанието му...
                  Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                  Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                  Comment


                  • #10
                    Първи вариант-махаш ката и на негово място слагаш резонансно гърне. Операцията я правят всички сервизи за ауспуси с/у минимално или без заплащане, защото в стария катализатор, който им даваш има малко каличество редки метали.
                    Втори вариант-монтираш нов катализатор. Цената мисля, че е около 150 лева. Качество-неизвестно.
                    Но не те съветвам да караш със запушен, защото освен, че ти вдига разхода, ще започне да ти дава ядове и по ламбдата и по меката връзка.

                    Comment


                    • #11
                      няма кола която да не съм взел и да не съм махнал катализатора ! Тва е първата работа след като я облужа ! хем ще ти падне разхода , хем върви повече !
                      ALFA ROMEO GTV 2.0 TS / Punto GT3 8V / BMW 530D E60

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от KaTsArA
                        няма кола която да не съм взел и да не съм махнал катализатора ! Тва е първата работа след като я облужа ! хем ще ти падне разхода , хем върви повече !
                        И аз!
                        Искам да карам с катализатор, но мисля че с нашето гориво е невъзможно просто..... такива гадости има......
                        Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                        Comment


                        • #13
                          а това дето каза (мирко) че има за 150 лв просто не са за копуване ! махайте и тва е
                          ALFA ROMEO GTV 2.0 TS / Punto GT3 8V / BMW 530D E60

                          Comment

                          Working...
                          X